NAJNOVIJE VESTI
03.06.2024
Sertifikacija Zebra
Industrijske skenere I MachineVision smo uspesno savladali na obuci koju je organizovala Zebra kod nas u Beogradu pocetkom Juna meseca.
18.03.2024
Sertifikacija TSC
Odlaskom na obuku nasih kolega servisera u Nemacku u pogone kompanije TSC , postali smo autorizovani prodavac I servis TSc za barkod printere I Printronix.
23.09.2023
Implementacija Fortuna
Jos jedan otvoren objekat Fortuna Market u Topoli. Dve samousluzne kase NCR Corporation model R6L sa mogucnoscu placanja Gotovinom i Platnim Karticama.
Za radno mesto kasira su se odlucili za NCR CX5 kase i BiOpticki skener Datalogic Magellan 9400i. Fortuna je mozda mali trgovinski lanac po broju objekata , ali je definitvno u vrhu po inovacijama i najnovijim tehnoloskim resenjima u svojim maloprodajnim objektima.
Zelimo im srecan rad!
23.08.2023
Implementacija Univerexport
Najveci domaci trgovinski lanac , kompanija Univerexport DOO je pored uvodjenja elektronskih cena SOLUM u veliki broj njihovih maloprodajnih objekata , odlucio da i vec postojece objekte na Sentandrejskom putu i u Bulevaru Jovana Ducica pojaca sa samousluznim kasama kompanije NCR Corporation.
Standardno su se odlucili za kombinaciju samousluznih kasa koje imaju mogucnost placanja Kes+Kartica i samo Kartica.
03.08.2023
Implementacija u Mercatoru
Stigla je jesen a nas veliki letnji projekat sa kompanijom Mercator-S d.o.o. se priblizio samom kraju. Preko 80 samousluznih kasa NCR Corporation model R6N za placanje platnim karicama je instalirano u preko 40 maloprodajnih objekata. Uglavnom su u pitanju takozvane hibridne postavke samousluznih kasa gde sam kasir moze sa svog radnog mesta da nadgleda desavanje na istim.
Takodje smo za ove potrebe razvili software gde kasir sa svoje kase moze dati odobrenje za kupovinu nekog proizvoda ( starosno ogranicenje kod kupovine alkohola) ili moze stornirati odredjenu stavku iz racuna bez potrebe da fizicki dolazi do samousluzne kase. Sada smo sigurni da svako u svom kraju u Beogradu ili Novom Sadu ima bar jednu radnju koja ima samousluzne kase ,tako da pozivamo kupce da probaju i iskuse benefite kupovine na samousluznim kasama.
10.03.2016
Implementacija Joya sistema u Rodi
2.3.2016, po prvi put u Srbiji, u Rodi, u ulici Đorđa Stanojevića 35, na Novom Beogradu, Sunbar je izvršio implementaciju Datalogic Joya, tj. takozvani Sken za tren. Ova usluga omogućava kupcima brzu kupovinu, bez čekanja u redu na kasi. Datalogic Joya uređaj omogućava kupcima da sami skeniraju artikle u svojoj korpi, da prate stanje svoje korpe tokom kupovine, da vide uštede koje ostvaruju, kao i da vide informacije o svakom artiklu. Na kraju kupovine potrebno je samo doneti uređaj na specijalno označenu kasu, predati ga kasiru i izvršiti plaćanje, bez čekanja u redu i bez skeniranja artikala na kasi. Artikli se mogu spakovati tokom kupovine, pre dolaska na kasu. Jednostavno je, brzo i efikasno.
Trenutno je ova usluga u test fazi i na ulazu u Rodi, pored terminala sa uređajima, stoje promoterke koje ce kupcima objasniti sve pogodnosti ove usluge, kao i kako se uređaj Joya koristi. Za sad se pokazalo da su kupci voljni da koriste ovaj uređaj, kao i da su jako zadovoljni uslugom. Želimo Rodi puno uspeha u budućnosti.
03.05.2015
Implementacija softverskog i hardverskog rešenja u Grupi UNIVEREXPORT
Sa zadovoljstvom želimo da Vas obavestimo da je završena implementacija softverskog rešenja NCR ARS 3.14 sa interfejsom prema GOLD-u u više od 130 objekata Grupe UNIVEREXPORT. Sto se hardvera tiče IT Sektor Grupe UNIVEREXPORT je učinio dobar potez izabravši NCR Real POS 40, 12" NCR Touch Screen , Magellan 8400 i Datalogic Scorpio X3.
Želimo im dug i uspešan rad uz našu punu softversku i hardversku podršku.
26.11.2014
Datalogic I PAC 2000A ulaze u inovativni dogovor o isporuci bar kod čitača
Bolonja, 20i Novembar 2014e- Datalogic, globalni lider na tržištu automatskog snimanja podataka i industrijske automatizacije i proizvodjač svetske klase bar kod čitaca, mobilnih računara, senzora, sistema vizuelnog prepoznavanja i opreme za lasersko obeležavanje je skoro potpisao partnerski dogovor sa PAC 2000A Group, maloprodajnom lancu koji pripada Conad Group(Consorzio Nazionale Dettaglianti).
Dogovor između 2 kompanije naglašava da će članovi PAC 2000A biti obavezani da kupuju Datalogic proizvode kroz jedan lanac isporuke pod prethodno formulisanim uslovima.
PAC 2000A je zabeležio veliki uspon prethodnih godina, dostižući proizvodnju od oko 2.5 milijarde eura, sto ga cini najvažnijim maloprorodajnim lancem u regiji centralni I južne Italije (Umbria, Lazio, Campania i Calabria), kao I najvećom zadrugom u Conad-u. Da bi pokrio svojih 1000 prodajnih mesta I preko 3000 kasa, postalo je neophodno da usmeri lanac snadbevanja smanjivanjem troškova za njegove filijale.
Dogovor sa Datalog-icom je učinio mogućim ostvarivanje ovog cilja sa visoko kvalitetnom uslugom koja dostavlja najsavremenije proizvode po konkurentnoj ceni.
Izbor rešenja koje nudi Datalogic firmi PAC 2000A uključuje Magellan 9800i, Magellan 8400, Magellan 3200Vsi, Magellan 3300 Hsi, Magellan 1100i i QuickScan 2400 2D bar kod čitače, od kojih su svi opremljeni najsavremenijom tehologijom snimanja.
Što se tiče budućih planova, dalja tehnološka rešenja će biti dodata dogovoru, na primer Jade X7 skener, novi potpuno automatizovani Datalogic sistem plaćanja koji ujedno ubrzava proces skeniranja proizvoda I plaćanje mušterija, čime se umanjuju troškovi menadžmenta I povećava vrednost proizvodnje.
˝PAC 2000A je jedan od lidera na tržištu svih regija u kojima se nalazi; postepeno rastući I dinamični biznis, uvek teži pružanju najbolje usluge klijentima I članovima malozadruge. Ponosni smo što smo zadobili njihovo poverenje i što smo izabrani kao dobavljači inovativnih proizvoda za njihova prodajna mesta.˝, rekao je DR. Romano Volta, predsednik I glavni izvršni direktor Datalogic Group-a. -˝Datalogic je u mogućnosti da pruži operaterima u velikoj maloprodajnoj industriji širok izbor proizvoda, što je rezultat preko 40 godina iskustva istraživanja I razvoja. Ovaj dogovor ne otvara samo put za našu poslovnu saradnju sa PAC 2000A, već je i baziran na zajedničkim korporativnim startegijama.˝
Dokaz profitabilne saradnje između 2 kompanije je skorašnje otvaranje prodajnog mesta u Quasar Village-u, šoping centru u Corciano-u, blizu Perugie. Sve platna mesta u Conad hipermarketima su povezana sa Datalogic-ovim Magellan 9800i pultnim skenerima; koji pored pružanja najsavremenije vizualizacije koja može da čita 1D I 2D kodove (nezavisno od njihovog smera), takođe omogućava personalizaciju zvučnog signala koji naglašava da je proizvod očitan
28.07.2014
Datalogic i SMI: Italijansko partnerstvo za proizvodnju mašina za pakovanje i flaširanje
Bolonja, 21i jul 2014- Datalogic, globalni lider na tržištu automatskog snimanja podataka i industrijske automatizacije i proizvođač svetske klase bar kod čitača, mobilnih računara, senzora, sistema vizuelnog prepoznavanja i opreme za lasersko obeležavanje, i SMI Group, jedan od najvećih svetskih proizvođača mašina za flaširanje i za pakovanje, sa zadovoljstvom predstavljaju svoj sporazum za ekskluzivnu ponudu Datalogic proizvoda.
Partnerski ugovor potvrđuje saradnju izmedju 2 kompanije za integraciju Datalogic senzora u SMI-ove mašine za pakovanje i flaširanje, koje su dostavljane velikim korporacijama u indrustriji hrane i pića kao sto su: Carlsberg, Coca Cola, Danone, Diageo, Inbev, Heinz, Heineken, Nestlè, PepsiCo, SABMiller and Unilever.
SMI je izabrao Datalogic zbog neprevaziđenog kvaliteta njihovih tehnoloških rešenja, kao i njihove sposobnosti da izruče veliki izbor proizvoda. Pored kompletnog izbora senzora ( fotoelektrični, induktivni, kapacitivni i ultrazvucni sistemi ), portfolio Datalogica uključuje zaštitne barijere, sisteme vizuelnog prepoznavanja i rešenja za lasersko obeležavanje.
Sporazum takođe predviđa blisku i jaku saradnju između Datalogica i SMI-a za razvoj novih rešenja radi ispunjavanja i predviđanja budućih potreba mušterija.
Linije proizvoda naročito vredne pažnje, kao deo ekskluzivnog sporazuma, su IS neposredne blizine, M18 cevasti fotoelektrični senzori u S15 serijama, SR21 prorezni senzori, S3Z minijaturni senzori, S8 kompaktni senzori, S7 fibro optički pojačivači i US18 ultrazvučni senzori.
IS serija proizvoda pruža kompletan izbor modela od 6.5 do 30 mm u prečniku, sa sposobnošću da detektuju metalne predmete sa daljine od 1.5 mm do 20 mm.
Standardni M18 cevasti fotoelektrični senzori u S15 seriji uključuju kompletan izbor optičkih funkcija: difuzni, retro-reflektivni ili kroz-zrak nacin, sa plastičnim ili nerđajućim verzijama, IP69K zaštita, odobren za upotrebu u industriji hrane i pića.
Prorezni senzori SR21 su idealno rešenje za detekciju oznake pri velikoj rezoluciji i brzini, sa vremenom odziva od samo 20 µs i detekcijom frekvencija do 25 kHz.
S3Z serije uključuju kompletan izbor minijaturnih fotoelektričnih senzora sa budžetnim modelima za osnovne upotrebe i modele sa laserskom emisijom za detekciju malih objekata pri velikoj brzini.
Za naprednije upotrebe za detekciju kontrasta, luminescence, transparentnih objekata i difuzni način sa suzbijanjem pozadine, koriscena je S8 serija kompaktnih senzora . Dodatno, S8 serije nude IP69K zaštitu za industriju hrane i pića.
Fibro optički pojačivači u S7 serijama su korišćeni za detekciju malih objekata ili u regijama u kojima ne mogu da se koriste normalni fotoelektrični senzori sa integrisanom optikom.
US18 ultrazvučni senzori su najbolja alternativa fotoelektričnim senzorima u smislu detekcije transparentnih objekata ( plastika,staklo,tečnosti ) ili kada su uključene optičke reflekcije.
Romano Volta, predsednik i izvršni direktor Datalogic Group-a rekao je:˝ Ponosni smo zbog partnerstva između SMI-a,konsolidovanog i inovativnog preduzeća, i Datalogica, kompanije koja može da ponudi veoma širok izbor rešenja, ispunjavajući uslove klijenata i partnera za industrijsku automatizaciju i industrije za automatsku akviziciju podataka.
Pietro Volpi, šef marketinškog odeljenja SMI Groupa-a prokomentarisao je: ˝Naša saradnja sa dobro ustaljenim partnerima u Italiji, kao sto je Datalogic, je jedan od ključnih faktora koji nam omogućavaju da dostavimo najsavremenija tehnološka rešenja i sisteme,koji obezbeđuju pouzdanost, fleksibilnost i uštedu energije nasim mušterijama u preko 130 zemalja širom sveta; slučajno, stalna inovacija je jedan od uporišta na kojima je SMI Group gradio svoj uspeh skoro 30 godina˝.
28.07.2014
Datalogic sprovodi sledeću fazu svoje globalne strategije proizvodnje i usluge u Sao Paulo, Brazilu
Datalogic ulaže 2 miliona dolara u brazilsku fabriku veličine 2200 kvadratnih metara.
San Paulo, Brazil. 23i Jul 2014-Datalogic, globalni lider u automatskom snimanju podataka i na tržištu industrijske automatizacije i proizvodjač bar kod čitača, mobilnih računara, senzora, sistema za vizuelno prepoznavanje i sistema za lasersko obeležavanje, sprovodi svoju novu operaciju proizvodnje u Brazilu, prvu u Latino Americi.
Locirana u gradu Jundiai, u saveznoj državi Sao Paulo, fabrika je konfigurisana za montažu odabrane proizvodne linije automatskog snimanja podataka. Proizvodnja prvih proizvoda je počela u maju, prošla je sve testove kvaliteta i dostigla Datalogicove standarde kvaliteta. Datalogic Brazil je strukturisan da ponudi tehničku pomoc i održavanje opreme u zemlji, kao i demonstrativni centar gde mušterije i partneri mogu da vide i testiraju najnovija i najinovativnija rešenja.
˝Datalogic je jedna od par kompanija koje su preduzele kompletnu proizvodnju ovog tipa tehologije u Brazilu. U ovoj fabrici ćemo proizvoditi raznovrsna inovativna rešenja automatskog snimanja podataka. Proizvodi će obuhvatati bar kod skenere i mobilne računare , poznate kao kolektori podataka na ovom tržištu, koji nude rešenja za maloprodaju, transport i logistiku, proizvodnju i zdravstvo˝, navodi Bill Parnell, izvršni direktor Datalogic ADC-a. ˝Brazil je smatran tržištem koje najbrže raste i koje ima ogroman poslovni potencijal. Ova fabrika takođe može snadbeti Mercosur ( Južno zajedničko tržište ) i pružiti proizvode i usluge Latino Americi sa jako vrednom ponudom.˝
Osnivanje nove fabrike u Brazilu, dodatno Slovačkoj i Vijetnamskoj fabrici i operativnim centrima u Severnoj Americi, daju Datalogicu bolju šansu da se približi mušterijama i da im pruži bolju podršku.
˝Datalogicova oprema za automatsko snimanje podataka se nalazi u 19 od 20 najvećih maloprodajnih lanaca u Brazilu i ostaje jedan od najpoverljivijih i najprepoznatljivijih brendova u maloprodajnom sektoru. Osnivanje nove fabrike u Brazilu je odlična prilika da se približimo nasim mušterijama i da im pružimo nasu tehničku podršku sa konkurentnim cenama. Ova investicija je takođe deo Datalogicove strategije i glavni sastojci uspeha , naglašeno od našeg predsednika grupe i izvršnog direktora, Dr Romano Volta, su fokus ka mušterijama i ulaganje u rastuća tržišta. Nova fabrika je dokaz Datalogicovog poverenja u Brazilsko tržište, poverenje koje takođe može biti viđeno u stvaranju odeljenja prodaje za IA odeljak, kao i ujedinjen ADC. Cilj je uhvatiti što više poslovnih prilika koje država nudi ne samo u maloprodajnom sektoru, nego i u porezu i licenci i fabričkoj automatizaciji˝, naglašava Valentina Volta, izvršni direktor odseka za poslovni razvoj i izvršni direktor Datalogic industrijske automatizacije.
Investe Sao Paulo, agencija za razvijanje investicija , povezana sa sekretarom ekonomskog razvoja, nauke, tehnologije i inovacije, pomogla je Datalogicu sa njegovom potragom za ovim postrojenjem.˝Projekti povezani sa informacionom tehnologijom i komunikacijom su tretirani kao prioritet u saveznoj državi Sao Paulo. Investe Sao Paulo veruje da ovi prozvodi dodaju vrednost lancu snadbevanja i stvaraju visoko stručne poslove. Instalacija Datalogica u Jundiaiu ce biti od važnosti za ekonomiju i populaciju te regije˝, rekao je generalni direktor Investe Sao Paula, Luciano Almeida.
Datalogic je odlučio da uloži u Brazil jer je to šesta najveca ekonomija u svetu i najveća u Latino Americi. Njegova tržišna maloprodaja cirkuliše oko 230milijardi dolara.
Otvaranje ovog postrojenja je deo Datalogicovog strateškog plana da nastavi svoju globalnu ekspanziju.
19.11.2013
Datalogic povećava logističku efikasnost najvećeg proizvodjača sportske opreme u Kini uvodjenjem 200 barkod skenera modela DS4800
Bolonja, 10 oktobar 2013. Datalogic i jedan od najznačajnijih trgovaca u Italiji, vlasnik sa više od 230 prodajnih mesta, potpisali su sporazum o poboljšanju kupovine u Conad marketima. Datalogic-ovo rešenje o tzv. samo-kupovini uključuje brojne Joya uredjaje koji će biti na raspolaganju klijentima u svim prodavnicama Conad-a, a koji omogućava inovativnu kupovinu, iskustvo koje je zabavno, lako i brzo.
Datalogic-ovo partnerstvo sa Conad Centro Nord-om postoji dugo godina. 2002 godine je prvi put uveden terminal za samo-prodaju koji je doživeo ogroman uspeh i doveo do 10% povećanja prodaje i 15% povećanja prihoda. Imajući u vidu tehnološke inovacije, Italijanski Gigant je ponovo odlučio da se osloni na Datalogic i kupio nove Joya uredjaje kao deo dugoročnog inovacionog projekta.
Novi Datalogic Joya će zameniti prisutne terminale na onim mestima koja nude rešenja samo-kupovine i biće instaliran u svim novim radnjama koja će imati u ponudi samo-kupovinu.
Projekat novih Joya uredjaja pored automatizovane samo-kupovine putem skeniranja barkoda sa artikla, uključuje i marketinški paket čiji je cilj da se poboljša usluga koja se nudi potrošačima, stvarajući direktan kanal komunikacije izmedju prodavca i kupca. Jednostavnim skeniranjem lojality kartica, ili unosom spiska kupovine na sajtu maloprodaje, Joya može da čuva podatke o broju korisnika i predlaže omiljene stavke svaki put prilikom kupovine. Sve to omogućuje stvaranje liste promocija koje sadrže ponude za koje kupci mogu biti zainteresovani, drugim rečima kupcima se nudi samo ono što zaista žele.Takođe Conad je uspeo da aktivira i uslugu mobilne kupovine gde kupci preko smart telefona mogu da kupuju a zatim da u svakom trenutku prebace podatke na Joya uređaj.
Romano Volta, predsednik i izvršni direktor grupe Datalogic je rekao: ’’ Veoma smo ponosni na obnovljeno partnerstvo sa jednim od najznačajnijih trgovaca u Italiji. Zahvaljujući našim Joya uređajima Conad Centro Nord može da ponudi svojim klijentima inovativni servis za brzu i laku kupovinu čime se postiže jedinstven i interaktivan doživljaj kupovine. Zahvaljujući stalnoj posvećenosti, Datalogic slušajući trgovce i njihove potrebe nudi inovativnu paletu proizvoda koji su fokusirani na optimizaciju efikasnosti u svim operacijama prodaje i skladištenja’’.
’’Datalogic-ovo rešenje Joya nam garantuje uspeh sa našim kupcima’’ izjavio je Luca Genitoni Sale & Logistic manager Conad Centro Nord-a. ’’Poverenje se nalazi u Datalogic kompaniji koju karakteriše snažna spremnost da inoviraju i razumeju buduće trendove na tržištu i samim tim nam omogućio rešenje koja nam je dalo trenutne rezultate u smislu prinosa na investicije’’.
15.10.2013
Datalogic i Conad Centro Nord slave 11 godina partnerstva sa dogovorom o snabdevanju brojnih Joya uređaja za Conad prodajni lanac
Bolonja, 10 oktobar 2013. Datalogic i jedan od najznačajnijih trgovaca u Italiji, vlasnik sa više od 230 prodajnih mesta, potpisali su sporazum o poboljšanju kupovine u Conad marketima. Datalogic-ovo rešenje o tzv. samo-kupovini uključuje brojne Joya uredjaje koji će biti na raspolaganju klijentima u svim prodavnicama Conad-a, a koji omogućava inovativnu kupovinu, iskustvo koje je zabavno, lako i brzo.
Datalogic-ovo partnerstvo sa Conad Centro Nord-om postoji dugo godina. 2002 godine je prvi put uveden terminal za samo-prodaju koji je doživeo ogroman uspeh i doveo do 10% povećanja prodaje i 15% povećanja prihoda. Imajući u vidu tehnološke inovacije, Italijanski Gigant je ponovo odlučio da se osloni na Datalogic i kupio nove Joya uredjaje kao deo dugoročnog inovacionog projekta.
Novi Datalogic Joya će zameniti prisutne terminale na onim mestima koja nude rešenja samo-kupovine i biće instaliran u svim novim radnjama koja će imati u ponudi samo-kupovinu.
Projekat novih Joya uredjaja pored automatizovane samo-kupovine putem skeniranja barkoda sa artikla, uključuje i marketinški paket čiji je cilj da se poboljša usluga koja se nudi potrošačima, stvarajući direktan kanal komunikacije izmedju prodavca i kupca. Jednostavnim skeniranjem lojality kartica, ili unosom spiska kupovine na sajtu maloprodaje, Joya može da čuva podatke o broju korisnika i predlaže omiljene stavke svaki put prilikom kupovine. Sve to omogućuje stvaranje liste promocija koje sadrže ponude za koje kupci mogu biti zainteresovani, drugim rečima kupcima se nudi samo ono što zaista žele.Takođe Conad je uspeo da aktivira i uslugu mobilne kupovine gde kupci preko smart telefona mogu da kupuju a zatim da u svakom trenutku prebace podatke na Joya uređaj.
Romano Volta, predsednik i izvršni direktor grupe Datalogic je rekao: ’’ Veoma smo ponosni na obnovljeno partnerstvo sa jednim od najznačajnijih trgovaca u Italiji. Zahvaljujući našim Joya uređajima Conad Centro Nord može da ponudi svojim klijentima inovativni servis za brzu i laku kupovinu čime se postiže jedinstven i interaktivan doživljaj kupovine. Zahvaljujući stalnoj posvećenosti, Datalogic slušajući trgovce i njihove potrebe nudi inovativnu paletu proizvoda koji su fokusirani na optimizaciju efikasnosti u svim operacijama prodaje i skladištenja’’.
’’Datalogic-ovo rešenje Joya nam garantuje uspeh sa našim kupcima’’ izjavio je Luca Genitoni Sale & Logistic manager Conad Centro Nord-a. ’’Poverenje se nalazi u Datalogic kompaniji koju karakteriše snažna spremnost da inoviraju i razumeju buduće trendove na tržištu i samim tim nam omogućio rešenje koja nam je dalo trenutne rezultate u smislu prinosa na investicije’’.
07.10.2013
Datalogic proslavlja mesec barkoda
Kakav uticaj danas ima barkod na poslovanje na globlnom nivou, 61 godinu nakon pronalaska.
Dana 7 oktobra 1952 godine John Woodland i Bernard Silver su patentirali barkod kao jedinstveni simbol identifikacije. Datalogic slavi ovaj revolucionarni pronalazak naglašavajući njegov uticaj u sistemu obeležavanja.
Danas 61 godinu nakon pronalaska barkoda teško je zamisliti poslovanje bez ovog jednostavnog simbola koji ima najširu primenu u svim segmentima poslovanja od maloprodaje, veleprodaje preko proizvodnje, logistike, industrije, zdravstva…
Danas svaka firma kroz svoje poslovanje stiče radne efikasnosti i konkurentne prednosti kroz primenu barkod tehnologije.
06.08.2013
Motorola LI2208
Motorola LI2208 Linear Imager barkod skener predstavlja sledeću generaciju 1D skenera izgrađenoj na najpopularnijem modelu skenera LS2208.
Model LI2208 pruža istu pouzdanost i ergonomiju kao model LS2208 sa pobiljšanim funkcijama koje omogućavaju skeniranje više vrsta barkodova štampanih na papiru, nalepnici ili prikazanih na ekranu mobilnih telefona, tableta ili računara, brže čitanje i skeniranje sa veće udaljenosti.
Patentirani optički dizajn pruža vrhunski radni opseg čitanja sa udaljenosti do 140 cm. Opciono postolje omogućava prebacivanje sa ručnog na hands free režim skeniranja.
19.03.2013
Pametna tržišta optimizuju magacinsko poslovanje korišćenjem mobilnog računara Datalogic Skorpio X3
Pametno tržište je poslovna grupa sa sedištem u Španiji i formirana je od strane Smart Market SLU i Appletree SLU koji proizvode i distribuiraju širok spektar proizvoda za domaćinstvo. Grupa je formirana da bi zadovoljila potrebe svojih kupaca u cilju stvaranja i održavanja dugoročnih odnosa.
S obzirom da je pametno tržište sve više u potrazi za načinom da optimizuje svoje logističke procese i magacinsko poslovanje, kompanije su odlučile da presele svoje zalihe u jedno skladište od 18000 kvm ukoliko se uvere da će dobiti najpouzdanije automatizovano rešenje za upravljanje skladištem.
’’Zahvaljujući Datalogic-ovom kvalitetu proizvoda i našem odnosu ponudili smo grupi Smart Market kompletno rešenje kako bi se povećala efikasnost logističkih procesa u kompaniji’’ kaže Pablo Miranda direktor komercijalnog sotvera preduzeća AS-Software. Softver za automatizovano upravljanje magacinom je integrisan u već postojeći ERP a kombinacija sa mobilnim računarom Datalogic Skorpio X3 omogućuje pametnom tržištu da upravlja tokovima informacija iz svog skladišta i da integriše podatake u svoj ERP sistem u realnom vremenu.
Ceo proces zapravo počinje u prodavnicama u kojima se popis radi preko mobilnog računara Datalogic Skorpio X3 na osnovu koga se dobija zahtev za proizvode koji treba da se dopune u prodavnici. Automatizovan magacin prima informacije, proizvodi se priklupljaju, stavljaju na palete, označavaju i sele na određenu lokaciju u magacinu gde se formira prenos informacija i proizvod čeka da bude isporučen.
Datalogic Skorpio X3 je aktivan igrač tokom svake od ovih aktivnosti jer utiče na optimizaciju svih aspekata operacija. Menadžer skladišta određuje zadatke koji svaki magacioner (operater) vidi na ekranu svog mobilnog računara tako da se ceo proces obavlja u realnom vremenu. Ovo je veliki napredak u odnosu na prethodni sistem u kojem su se ove operacije radile ručno i ceo proces je bio dugotrajan.
Uz pomoć ovakvog softvera Datalogic Skorpio X3 može da izračuna visinu, tip i širinu palete, kao i vrstu pristupačnih lokacija kako bi se utvrdilo mesto stavljanja paleta, pruža mogućnost blokiranja artikala što smanjuje rizik od isporuke nestandardnih proizvoda, sva dokumentacija potrebna za isporuku izabranog proizvoda se priprema preko Skorpio mobilnog računara kao i odgovarajući podaci koji su namenjeni različitim kuririma kako bi se ubrzala i precizirala isporuka.
Rešenje je obezbedilo pametnom tržištu mnoga poboljšanja uključujući:
- racionalizovan ulaz i upravljanje sredstvima
- optimizovano upravljanje zalihama
- precizno vođenje snabdevanja prodavnica
- smanjen obim posla.
Da podsetimo Datalogic Skorpio X3 je kompletna linija mobilnih računara koja postavlja nove standarde na tržištu bilo da se radi o robnim, ili specijalizovanim prodavnicama, hipermarketima, prehrambenim prodavnicama, skladištima... gde se javlja potreba za mobilnim prikupljanjem i validacijom podataka. Nudi visoke performanse i znatno utiče na efikasnost u radu.
11.01.2013
REWE jedan od najvećih trgovaca hrane u Evropi investira u kupovinu 8500 PDA uredjaja Datalogic ELF.
Bolonja, 31. Oktobar 2012 - Datalogic S.p.A. (Borsa Italiana S.p.A.: DAL), globalni lider za automatsku identifikaciju, provajder barkod čitača i mobilnih računara za prikupljanje podataka kosoliduje svoju poziciju , već uspostavljenu, za transport i logistiku DHL Express-a svetskog lidera među kurirskim službama.
Projekat je završen u Martu 2012 i obuhvata instalaciju kamera za DHL Express logističke centre u Evropi i predstavlja novi sistem za sortiranje više od 15.000 paketa po satu na više od 100 destinacija. Rešenje sistema NVS9000 je zasnovano na identifikaciji putem barkoda, integraciju sa merenjem zapremine kao i kompletan video sistem kodiranja koji ima veliki uticaj na realizaciju složenih i kompletnih rešenja pružajući visoke vrednosti na tržištu transporta i logistike.
Mario Bardotti, lider projekta SELEX Elsag je izjavio da je izabran Datalogic S.p.A. zbog svoje fleksibilnosti i spremnosti da razvije složeno rešenje prilagodjeno da se savršeno uklapa u DHL-ov sistem: ''Datalogic je tehnološka ekspertiza koja se bavi zahtevima velikih kupaca i u slučaju kao što je DHL Express povećava vrednost transporta i logistike kroz pravilno iskorišćenu barkod tehnologiju skeniranja koja znatno utiče na brzinu i tačnost a samim tim pruža vrhunski kvalitet svojih usluga''.
U današnjem kontekstu globalne mobilnosti, postoje sve veći izazovi za logističke provajdere da obezbede siguran i efikasan transport robe do različitih destinacija u cilju smanjenja kašnjenja kao i drugih gubitaka prilikom isporuke.
30.10.2012
Datalogic u saradnji sa DHL Express-om pokreće veliki projekat zasnovan na automatskoj identifikaciji i praćenju pošiljki
Bolonja, 31. Oktobar 2012 - Datalogic S.p.A. (Borsa Italiana S.p.A.: DAL), globalni lider za automatsku identifikaciju, provajder barkod čitača i mobilnih računara za prikupljanje podataka kosoliduje svoju poziciju , već uspostavljenu, za transport i logistiku DHL Express-a svetskog lidera među kurirskim službama.
Projekat je završen u Martu 2012 i obuhvata instalaciju kamera za DHL Express logističke centre u Evropi i predstavlja novi sistem za sortiranje više od 15.000 paketa po satu na više od 100 destinacija. Rešenje sistema NVS9000 je zasnovano na identifikaciji putem barkoda, integraciju sa merenjem zapremine kao i kompletan video sistem kodiranja koji ima veliki uticaj na realizaciju složenih i kompletnih rešenja pružajući visoke vrednosti na tržištu transporta i logistike.
Mario Bardotti, lider projekta SELEX Elsag je izjavio da je izabran Datalogic S.p.A. zbog svoje fleksibilnosti i spremnosti da razvije složeno rešenje prilagodjeno da se savršeno uklapa u DHL-ov sistem: ''Datalogic je tehnološka ekspertiza koja se bavi zahtevima velikih kupaca i u slučaju kao što je DHL Express povećava vrednost transporta i logistike kroz pravilno iskorišćenu barkod tehnologiju skeniranja koja znatno utiče na brzinu i tačnost a samim tim pruža vrhunski kvalitet svojih usluga''.
U današnjem kontekstu globalne mobilnosti, postoje sve veći izazovi za logističke provajdere da obezbede siguran i efikasan transport robe do različitih destinacija u cilju smanjenja kašnjenja kao i drugih gubitaka prilikom isporuke.
08.06.2012
Sunbar d.o.o. - Certified Service Partner of Datalogic ADC
Sunbar d.o.o. je dobio CSP ( Certified Service Partner) sertifikat i postao jedini Autorizovani servis u Srbiji za sve Datalogic proizvode. Kao Datalogic-ov ovlašćeni servis obezbeđujemo klijentima kvalitetna servisna rešenja u garantnom i vangarantnom roku, originalne rezervne delove kao i adekvatnu tehničku podršku.
01.06.2012
Održani 7. ERP susreti
U prijatnom ambijentu hotela Babe, na obroncima Kosmaja, 01.06.12. održan je sedmi skup korisnika IIBa- ERP susreti. Skupu je prisustvovalo blizu 140 korisnika, partnera, gostiju i zaposlenih koji su imali prilike da čuju zanimljiva predavanja o proizvodima preduzeća IIB, budućnosti informacionih tehnologija, o veštinama pregovaranja, spašavanju podatka.. kao i da se upoznaju sa opremom za akviziciju podataka bez koje danas se ne može zamisliti moderna trgovina.
Preduzeće Sunbar je predstavio svoje proizvode iz oblasti POS rešenja za delatnosti u kojima postoji potreba za automatizacijom obrade podataka (maloprodaja, veleprodaja, magacinsko poslovanje, industrija…) a stručni tim je odgovarao na pitanja korisnika kako da unaprede svoje poslovanje.
23.05.2012
3rd Retail IT Summit Beograd 2012
23.05.2012 u Beogradu u hotelu Prestige je održan Retail IT summit – regionalna konferencija posvećena informacionim tehnologijama u trgovini koja okuplja vodeće ljude svetske i regionalne maloprodajne industrije.
Sunbar je ove godine prezentovao kompletna rešenja iz oblasti POS opreme i kao predstavnik prodaje vodećih svetskih proizvodjača kao što su Datalogic, Motorola, NCR, Zebra, Avery Berkel.... predstavio proizvode koji unapređuju poslovanje kroz automatizaciju obrade podataka.
30.04.2011
Berkel u Srbiji
Samo par kompanija na svetu može da se pohvali da prodaje proizvod koji su sami izmislili a još manje da kompanija nosi ime izumitelja. BERKEL je jedna od njih...
Davne 1898 godine Wilhelmus Van Berkel je izmislio i proizveo mašinu za sečenje mesa, danas poznatiju kao mesoreznicu.
Od tada pa do danas BERKEL konstantno uvodi novine, i postavlja nove standarde.
Patentiranjem prvog prohromskog noža treće generacije 3G od nerđajućeg čelika, odobrenog za upotrebu u prehrambenoj industriji, koji podjednako može da seče mesne proizvode i tvrde sireve, Berkel je još jednom podigao standarde na viši nivo. Proizvodi se seku manjom brzinom okretanja noža, manje se lepe na površinu noža, lakše se seku, manje zagrevaju i raspadaju prilikom sečenja. Od tada je pokrenut novi, ispravniji koncept u prodaji mesoreznica.
Danas je za odabir mesoreznice presudno koja je vrsta i dimenzija proizvoda koji se seku odnosno koliko se često upotrebljava mesoreznica i za koji tip objekta je namenjena.
Takodje Berkel nudi širok spektar mlinova za meso, od standardnih mlinova, preko mlinova sa rashladom do mlinova za profesionalnu upotrebu.
Svi Berkel proizvodi ispunjavaju CE standarde o bezbednosti na radu u skladu sa HCCP, poseduju sanitarni sertifikat, lake su za rukovanje i održavanje, pouzdane, izdržljive i pravi su izbor za vaše potrebe...
Zahvaljujući Kompaniji Sunbar od 2011. Godine Berkelovi proizvodi su dostupni i na tržištu Srbije